loading

Наш інтернет-магазин є власником більше 10000 позицій. Ми завжди дбайливо ставимося до вибору дизайнів та якості нашої продукції. Кожного тижня у нас оновлюються колекції одягу, шарфів, сумок та інших аксесуарів. Завжди при прийомі товару та відправці його клієнту ми перевіряємо кожну одиницю, проте інколи трапляються випадки браку.

Якщо Ви виявили брак, то:

  • Напишіть нам на пошту [email protected]
  • Надішліть якісне фото браку та детальний опис

Нижче представлена корисна інформація щодо видів браку та варіантів вирішення проблемних ситуацій.

Незначний брак – той брак, який можна усунути:

  • стирчить нитка
  • нерівний шов
  • плями, що відпираються

У разі виявлення незначного браку ми можемо запропонувати Вам:

  • знижку від -10% до -30% на наступну покупку;
  • перерахування коштів на карту у повному обсязі при умові повернення товару і доставки за Ваш рахунок;
  • товар з незначним дефектом, придбаний у період акцій, обміну не підлягає.


Виробничий брак – той брак, який неможливо усунути без наслідків:

  • подряпини
  • порізи
  • деформація матеріалу
  • вицвіла тканина
  • розтягнуті нитки

У разі виявлення значного дефекту ми пропонуємо:

  • обмін на аналогічний товар, доставку за наш рахунок;
  • перерахування коштів на карту у повному обсязі без повернення товару при умові, що вартість товару менше, ніж 100 грн;
  • часткове повернення коштів на карту при умові, що вартість товару більше, ніж 500 грн;
  • відшкодування вартості доставки бракованого товару.


Важливо!!! Згідно із чинним законом «Про захист прав споживачів» повернення/обмін бракованого товару можливі протягом 14 робочих днів з моменту отримання замовлення. Повернення коштів на карту здійснюється протягом 10 робочих днів.

Дякуємо за Вашу довіру бренду Famo!