Наш інтернет-магазин є власником більше 5000 позицій. Ми дбайливо ставимося до вибору дизайнів та якості нашої продукції. Кожного тижня у нас оновлюються колекції шарфів, сумок та інших аксесуарів. Через великі оберти ми, на жаль, не можемо перевіряти кожну позицію на наявність дефектів, тому інколи трапляються випадки браку.

Якщо Ви виявили брак, то:

  • Напишіть нам на пошту support@famo.ua
  • Надішліть якісне фото браку та детальний опис.

Нижче представлена корисна інформація щодо видів браку та варіантів вирішення проблемних ситуацій.

Незначний брак – той барк, який можна усунути:

  • стирчить нитка
  • нерівний шов
  • плями, що відпираються

Виробничий брак – той брак, який неможливо усунути без наслідків:

  • подряпини
  • порізи
  • деформація матеріалу
  • вицвіла тканина
  • розтягнуті нитки

У разі виявлення незначного браку ми можемо запропонувати Вам:

  • знижку від -10% до -30% на наступну покупку
  • перерахування коштів на карту у повному обсязі при умові повернення товару і доставки за Ваш рахунок
  • товар з незначним дефектом, придбаний у період акцій, обміну не підлягає

У разі виявлення значного дефекту ми пропонуємо:

  • обмін на аналогічний товар, доставку за наш рахунок
  • перерахування коштів на карту у повному обсязі без повернення товару при умові, що вартість товару менше, ніж 100 грн.
  • часткове повернення коштів на карту при умові, що вартість товару більше, ніж 500 грн.
  • відшкодування вартості доставки бракованого товару.

Важливо!!! Згідно із чинним законом «Про захист прав споживачів» повернення/обмін бракованого товару можливі протягом 14 робочих днів з моменту отримання замовлення. Повернення коштів на карту здійснюється протягом 3 робочих днів.

Дякуємо за Вашу довіру бренду Famo!