loading

Ми шукаємо спеціаліста з технічної підтримки, який має відмінні комунікативні навички, здатність запам’ятовувати великі обсяги інформації та аналітичний склад мислення.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу та постійний розвиток;
  • Відпустка та лікарняний коштом компанії (28 днів оплачуваної відпустки);
  • Графік з понеділка по п’ятницю з 09:00 до 18:00;
  • Молодий та дружній колектив.
  • Стабільну заробітну плату (14 000 - 20 000 грн)
Основні обов'язки:
  • Проведення початкового аналізу проблеми та самостійне вирішення запитів; користувачів відповідно до кваліфікації або документованих інструкцій;
  • Поповнення бази знань новими статтями щодо вирішення запитів користувачів;
  • Консультація та первісна підтримка користувачів;
  • Контроль якості та строків вирішення запитів, надання зворотного зв’язку користувачам;
Основні вимоги:
  • Комунікативні навички, які дозволяють чітко інформувати, допомагати та консультувати користувачів, а також ефективно спілкуватися з колегами;
  • Терпіння, ввічливість, такт і дипломатичність у складних ситуаціях;
  • Здатність запам’ятовувати великий обсяг інформації та аналітичний склад мислення.
Якщо ви відповідаєте цим критеріям, швиденько заповнюй анкету ТУТ.